Smokie – Oh Carol


Una din melodiile mele preferate 😡

3 responses to this post.

  1. Posted by claudelina on Septembrie 4, 2010 at 17:14

    Nu,am crezut ca nu mai scrii pe blog fiindca nu am mai vazut nici un articol nou,dar te adaug acum inapoi.

    Răspunde

  2. Posted by marcel on Septembrie 9, 2010 at 14:19

    era sa nu te recunosc, in poza… bine, nici postarea nu mai e ce era… dar melodia imi place si mie… 🙂

    Răspunde

  3. Posted by edward farkas on Aprilie 12, 2011 at 04:53

    buna…ma numesc eduard, am 28 ani si sunt din bucuresti. sunt critic muzical rock (autointitulat:))). zic asta, deoarece am crescut prin casele amicilor tatalui meu (toti oameni care cunosteau fenomenul muzical rock al anilor 70 si de la care am avut ce invata inca de mic copil, gratie unui tata de exceptie pe care l-am avut si pe care l-am pierdut mult prea devreme, dar care mi-a lasat o mostenie de nepretuit – o colectie muzicala rock de peste 10.000 de albume, respectiv peste 1000 de trupe rock, majoritatea anii 70-90, adunate pe benzi de magnetofon, casete, cd-uri, mp3-uri, etc.). Ceea ce ma bucura e faptul ca observ ca o fetita de 19 anisori ca tine este pe cat se poate de inteligenta si nu asculta Lady Gaga sau Justin Bieber cum fac majoritatea celor de varsta ta, ci surprins fiind, constat ca asculti Smokie si Chris Normann, adevarate legende rock ale anilor’70.Foarte frumos din partea ta. Un exemplu de bun gust pt.altii ca tine! Eu credeam ca sunt „Ultimul Mohican” in materie de tanar dependent de rock-ul de calitate al anilor’60-’90, dar ma bucur sa mai vad si altii prin preajma. Daca vrei, mai putem coresponda pe mess, desi il detest:)))), la fel si facebook, twitter, bla, bleah….tot ce inseamna socializari stupide….dar in cazul tau, avand in vedere gradul tau de cultura generala ridicat la care te pretezi si pe care ti-l admir, am sa fac o exceptie:)))), asa ca, de doresti, ma gasesti cand si cand la id-ul de mess idem cu mail-ul pe care ti l-am lasat: edward.farkash.Ciuss….

    Răspunde

Lasă un răspuns

